פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

תמיד לשירותכם! 074-7661476
דברו איתנו בווטסאפ
הפנינים 19, אשקלון מרכז האנרגיה
074-7661476

מזגנים מומלצים לבית

איזה מזגן מומלץ להתקנה בבית שלכם? כמה כוח סוס צריך בכל חדר?

אם אתם מחפשים מזגנים מומלצים לבית – הגעתם למקום הנכון! בין המזגנים המומלצים ביותר, אפשר למצוא את מזגני תדיראן, אלקטרה, טורנדו, האייר והייסנס. את כוח הסוס של המזגן יש לבחור על פי גודל החדר. בדרך כלל לחדרים קטנים מזגן 1 כוח סוס עד 1.25 כוח סוס הוא מספיק יעיל. לחדרים גדולים כמו סלון למשל, כדאי לחשוב על התקנת מזגן 2.5 או 3 כוח סוס על מנת שיקרר את כל הסלון ואיזורים נוספים כמו המטבח ומסדרונות הבית.

מזגנים מומלצים לחדר שינה במחיר משתלם

מתכננים להתקין מזגן חדש בחדר השינה? בין המזגנים מומלצים לחדר שינה תוכלו למצוא את מזגן תדיראן הנחשב לאיכותי במיוחד עם בלאי נמול יחסית ומעט תקלות, תלוי גם באיכות ההתקנה של המזגן. בהתאם לגודל החדר, תוכלו לבחור מזגן תדיראן של 1 כוח סוס ועד 2 כוח סוס על מנת לקרר את כל החדר בצורה שווה ואחידה. הזמנת מזגנים ומערכות מיזוג אוויר במחיר משתלם תוכלו למצוא דרך אחת החברות הותיקות בתחום בישראל. הההזמנה של מזגנים ומערכות מיזוג אוויר יכולה לכלול גם התקנה על ידי אנשי מקצוע מומחים בתחום.

הזמנת מזגנים כולל התקנה

מעוניינים במזגנים כולל התקנה? רוצים לקבל הצעת מחיר למזגנים לבית שלכם? זה הזמן לפנות לחברת י.א.י מרכז האנרגיה בע”מ המביאה איתה ניסיון של 4 עשורים ברציפות בשיווק ובייבוא מזגנים לבית, של החברות הגדולות ביותר בארץ ובעולם. באתר תוכלו לראות את מגוון המזגנים של החברה ולבחור את המזגן המועדף עליכם ביותר. את ההזמנה תוכלו לבצע יחד עם התקנה או ללא התקנה ולהזמין מתקין בנפרד. בין המזגנים המומלצים תוכלו למצוא מזגנים תוצרת הארץ כגון תדריאן ואלקטרה לעומת מזגנים תוצרת חו”ל כמו הייסנס והאייר.

מזגנים מומלצים לבית דרך חברה מקצועית

לפרטים נוספים על מזגנים מומלצים לבית של החברות הגדולות ביותר, התקשרו עכשיו לחברת י.א.י מרכז האנרגיה בע”מ ותקבלו הכוונה והדרכה מקצועית לבחירת המזגנים המתאימים ביותר לבית שלכם. אם הקיץ מתקרב והחום כבר משפיע על בני המשפחה בבית, זה הזמן להתקין מזגן או מזגנים חדשים שיקררו לכם את הבית בצורה מושלמת.